FAQ

Oftest stillede spørgsmål

Booking

Spørgsmål: Er der ledige værelser i dag eller i en bestemt periode? 

Svar: Lav en prøvebooking. Hvis du kan booke det ønskede, er der plads.

Spørgsmål: Kan vi få en dag eller 2 mere efter vi har booket?

Svar: Ja, hvis der er ledig plads. Det er muligt, at I skal til at flytte til et andet    værelse. Hvis I skal flytte værelse skal der betales for sengelinned og rengøring igen.

Spørgsmål: Vi vil gerne have et værelse i stueetagen 

Svar: Skriv til Steffen@djurshousing.dk

Spørgsmål: Må man tage en barneseng med

Svar: Ja, hvis barnet er under 3 år

Spørgsmål: Ønsker værelser tæt på hinanden.

Svar: Send en mail til Steffen@djurshousing.dk

Betaling

Spørgsmål: Regningen skal sendes til en anden mailadresse

Svar: Skriv til Steffen@djurshousing.dk

Spørgsmål: Hvornår skal man senest betale for opholdet?

Svar: Senest 14 dage før opholdet starter.

Spørgsmål: Hvordan skal man betale for opholdet?

Svar: Booker man på Djurshousing.dk skal man betale via netbank. Reg og kontonummer bliver sendt til jer ved booking – står i bunden af den vedhæftede bookingbekræftelse.

Tjek ind

Spørgsmål: Hvornår er der ind og udtjekning?

Svar: I kan tjekke ind fra kl. 14.00 og til lige så sent som I ønsker – brug blot den tilsendte kode til hoveddøren – udtjekning senest kl. 10.00

Spørgsmål: Kode til døren og værelsesnummer er ikke modtaget endnu

Svar: Det kommer på mail og sms senest på ankomstdagen

Spørgsmål: Jeg kan ikke finde min kode til døren. 

Svar: Tjek din mail igen. Hvis du ikke kan finde den så ring på vores nødtelefon – 28553403

Spørgsmål: Koden til dørene virker ikke

Svar: Indtast koden igen og husk # til sidst. Virker det stadigvæk ikke, så ring til vores nødtelefon – 28553403

Morgenmad

Spørgsmål: Hvornår er der morgenmad?

Svar: Der er morgenmad fra kl. 7.30 til kl 9.30

Spørgsmål: Vi vil gerne bestille morgenmad alligevel, hvad skal vi gøre?

Svar: Send en mail til Steffen@djurshousing.dk

Spørgsmål: Jeg er kommet til at bestille for meget morgenmad, hvad gør jeg?

Svar: Send en mail til Steffen@djurshousing.dk

Spørgsmål: Kan man betale for morgenmad på hotellet?

Svar: Nej, vi tager ikke imod betaling på hotellet – skal ske via netbank overførsel

Mad

Spørgsmål: Er der en fryser?

Svar: Nej, der er ikke en fryser

Spørgsmål: Hvor kan man lave mad?

Svar: I fælleskøkkenerne – er for enden af gangen.

Spørgsmål: Må vi spise sammen – er flere familier

Svar: I kan spise sammen i fælleskøkkenerne.

Spørgsmål: Hvor kan man købe mad henne?

Svar: I byen ca. 3 km fra hotellet (Trustrup). Der er også en OK tank lige op af vejen, her kan man bestille god mad. På infotavlen lige indenfor hovedindgangen findes der mere info.

Værelser

Spørgsmål: Skal vi have sengelinned og håndklæder med?

Svar: Nej, det er der på hotellet.

Spørgsmål: Hvilke TV kanaler er der?

Svar: Der er ingen tv kanaler på hotellet. Der er google Chromecast, så man kan streame alt fra sin mobil, tablet eller pc/mac på fjernsynet.

Transport

Spørgsmål: Kan man komme til hotellet med bus

Svar: Nærmeste stop er i Trustrup. Man kan også tage letbanen til Trustrup.

Parkering

Spørgsmål: Er der gratis parkering?

Svar: Ja

Nødtelefon

+45 28 55 34 03